4.3

CVE-2025-3627

A security vulnerability was discovered in Moodle that allows some users to access sensitive information about other students before they finish verifying their identities using two-factor authentication (2FA).

Verknüpft mit AI von unstrukturierten Daten zu bestehenden CPE der NVD
Diese Information steht angemeldeten Benutzern zur Verfügung.
Daten sind bereitgestellt durch das CVE Programm von einer CVE Numbering Authority (CNA) (Unstrukturiert).
Collection URLhttps://git.moodle.org
Paket moodle
Default Statusunaffected
Version < 4.5.4
Version 4.5.0
Status affected
Version < 4.4.8
Version 4.4.0
Status affected
Version < 4.3.12
Version 4.3.0
Status affected
Zu dieser CVE wurde keine CISA KEV oder CERT.AT-Warnung gefunden.
EPSS Metriken
Typ Quelle Score Percentile
EPSS FIRST.org 0.05% 0.161
CVSS Metriken
Quelle Base Score Exploit Score Impact Score Vector String
patrick@puiterwijk.org 4.3 2.8 1.4
CVSS:3.1/AV:N/AC:L/PR:L/UI:N/S:U/C:L/I:N/A:N
CWE-287 Improper Authentication

When an actor claims to have a given identity, the product does not prove or insufficiently proves that the claim is correct.